1) Jakie są możliwości po ukończeniu
kwalifikacyjnych kursów zawodowych technika hotelarstwa online?
Po ukończeniu kwalifikacyjnych kursów zawodowych
online kursant uzyskuje nowe kwalifikacje zawodowe, dzięki którym może podjąć
zatrudnienie w zakresie ukończonych specjalizacji.
Istnieje możliwość podejścia do egzaminu z
kwalifikacji HTG.03 i HTG.06 organizowanego przez Okręgową Komisję
Egzaminacyjną, a po zdaniu egzaminów istnieje możliwość uzyskania tytułu
zawodowego Technik Hotelarstwa (zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 15 lutego
2019r. w sprawie ogólnych celów i zadań kształcenia w zawodach szkolnictwa
branżowego oraz klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego, Rozporządzeniem
MEN z dnia z 16 maja 2019r. w sprawie podstaw programowych kształcenia w
zawodach szkolnictwa branżowego oraz dodatkowych umiejętności zawodowych w
zakresie wybranych zawodów szkolnictwa branżowego) (pobierz)
2) Ile czasu trwa kurs?
Kwalifikacja HGT. 03: 528 godzin
Kwalifikacja HGT. 06: 576 godzin
Praktyki: 280 godzin
Łącznie: 1384 godzin
Finalny czas trwania
kursów zależy przede wszystkim od kursanta, ponieważ nauka na kursie online
jest nastawiona na kształcenie indywidualne.
Zaletami kwalifikacyjnych kursów zawodowych
Technika Hotelarstwa online są przede wszystkim:
a) Nie musisz czekać na zabranie się grupy
b) Na kurs możesz zapisać się w dowolnym
momencie
c) Nie masz z góry nałożonych godzin wykładów,
dlatego realizujesz kurs kiedy masz na to czas i ochotę
d) Czas trwania kursu zależy wyłącznie od
Ciebie.
e) Omijasz dodatkowe koszty związane z
dojazdami, wyżywieniem oraz noclegiem, które występują w przypadku kursów
stacjonarnych
f) Po kursie online otrzymasz dokładnie takie
same kwalifikacje jak w przypadku ukończenia kursu w formie stacjonarnej
Podsumowując: Jeśli zależy Ci na uzyskaniu w/w kwalifikacji (zgodnie z
rozporządzeniem) najszybciej i najtaniej – kkz.edu.pl to
najlepsze miejsce.
3) Do kogo skierowany jest kurs?
Kurs jest skierowany do osób, które chcą:
a) dokumentem chcą potwierdzić swoje
kwalifikacje zawodowe
b) zdobyć nowy zawód
c) uzupełnić wiedzę w danym zawodzie
d) zdobyć uprawnienia do wykonywania danego
zawodu
e) podnieść kwalifikacje w zakresie danego
zawodu na potrzeby pracy
f) uzyskać nowe kwalifikacje zawodowe na rynku
pracy
g) podjąć dalsze kształcenie lub doskonalenie
zawodowe w trakcie pracy zawodowej
h) zdobyć tytuł Technika Hotelarstwa
4) Jakie są warunki przystąpienia do kursu?
Warunkiem przystąpienia do kursu jest posiadanie
wykształcenia podstawowego oraz ukończenie 18 roku życia.
5) Czy płatność za kursy zawodowe technika
hotelarstwa online można rozłożyć na raty?
Tak. Zespół Szkół KKZ każdej osobie
zainteresowanej płatnością ratalną, umożliwia rozłożenie całej opłaty na 3
raty. Nie jest wymagane składanie skomplikowanych wniosków, a następnie ich
długie rozpatrywanie oraz sprawdzanie zdolności kredytowej itp. Wystarczy
podczas rejestracji zaznaczyć chęć płatności ratalnej, a system od razu
podzieli opłatę na 3 raty. Brak skomplikowanych formalności wynika z faktu, iż
możliwość rozłożenia na raty udzielana jest przez Zespół Szkół KKZ bez
instytucji pośredniczących.
6) Kiedy można rozpocząć kurs w przypadku
płatności ratalnej?
Kurs można rozpocząć od razu po uiszczeniu
pierwszej wpłaty.
7) Jak zapisać się na kurs?
Aby zapisać się na kurs, należy wejść na stronę
główną www.kkz.edu.pl, a następnie odnaleźć i kliknąć
właściwy kurs. Po wejściu w szkolenie, należy kliknąć ikonkę z napisem
„dodaj do koszyka” a następnie "opłać zamówienie" i wypełnić
formularz rejestracyjny. Do 5 minut po rejestracji, na maila oraz sms’em
zostanie wysłany login i hasło użytkownika (w przypadku, kiedy mail lub/i sms
nie doszedł, prosimy o kontakt z obsługą klienta pod nr telefonu 44 34 44 400). Przy pomocy otrzymanych danych należy zalogować się na swoje
indywidualne konto i dokonać opłaty. Jeżeli płatność została zrealizowana
przelewem internetowym, system w ciągu kilku minut wykryje transakcję i
aktywuje szkolenie. Jeśli natomiast opłata nastąpiła przelewem tradycyjnym
(dane do przelewu dostępne w zakładce kontakt: https://kkz.edu.pl/kontakt ), w urzędzie pocztowym
bądź też placówce bankowej, należy skan lub zdjęcie potwierdzenia transakcji
wysłać na adres: kontakt@kkz.edu.pl .
Aktywacja kursu nastąpi w ciągu kilku minut od wysłania maila z potwierdzeniem
transakcji. Korzystanie z systemu jest możliwie uproszczone, intuicyjne i
przyjazne dla użytkownika. Cała procedura nie powinna zająć dłużej niż 5-10
minut.
8) W jaki sposób można dokonać opłaty za kurs?
Jak otrzymać fakturę?
Płatności na portalu kkz.edu.pl obsługują
Przelewy24 (http://www.przelewy24.pl). Gwarantuje to naszym kursantom
najwyższy standard bezpieczeństwa oraz najszerszą gamę możliwości płatniczych.
Po zarejestrowaniu się na szkolenie, kursant może dokonać płatności poprzez:
-Przelew internetowy (wykrywanie płatności w
ciągu kilku minut);
-Przekaz/Przelew tradycyjny (możliwość
wygenerowania druku do bezpośredniej płatności na poczcie lub placówce
bankowej);
-Kartę kredytową.
Bezpieczeństwo transakcji zapewniają Przelewy24:
http://www.przelewy24.pl/cms,60,polityka_prywatnosci.htm
Generowanie faktury.
Aby wygenerować fakturę wystarczy w formularzu
rejestracyjnym zaznaczyć pole „Proszę o wystawienie faktury” oraz wypełnić dane
niezbędne do jej wystawienia. Faktura zostanie automatycznie wygenerowana na
koncie kursanta po dokonaniu opłaty. Prosimy nie generować faktury w przypadku,
kiedy kursant korzysta ze zniżki. Należy wówczas napisać maila na adres: kontakt@kkz.edu.pl z prośbą o wystawienie żądanego
dokumentu.
9) Czy na dokumentach jest adnotacja, że
kurs odbył się metodą e-learningową?
Nie. Nigdzie nie ma zapisu, że był to kurs
internetowy. Wzór jest wydawany na podstawie odpowiednich rozporządzeń.
Rozporządzenia nie przewidują takich adnotacji.
10) Jak wygląda proces nauki na platformie
e-learningowej www.KKZ.edu.pl?
Materiały dydaktyczne zostały opracowane przez
specjalistów w dziedzinie kwalifikacyjnych kursów zawodowych. Wiedza
prezentowana jest za pomocą czytelnych prezentacji oraz załączników. Proces
nauki odbywa się na intuicyjnej i łatwej w obsłudze platformie e-learningowej.
W razie jakichkolwiek pytań bądź problemów przy korzystaniu z platformy, należy
kontaktować się z obsługą portalu: infolinia: 44 34 44 400 mail: kontakt@kkz.edu.pl
11) Jak wygląda odbiór dokumentów?
Dokumentacja o ukończeniu kursu zostaje
dostarczona do kursanta w terminie od 3 do 7 dni roboczych, od momentu zdania
egzaminów i dopełnieniu wszelkich powinności. Przesyłka zostaje wysłana listem
poleconym priorytetem, z możliwością monitorowania jej aktualnego statusu na
stronie internetowej: http://emonitoring.poczta-polska.pl/.
Czas doręczenia wynosi około 2-3 dni robocze.
12) Jak skorzystać z dofinansowania Urzędu Pracy
na szkolenia organizowane przez KKZ.edu.pl?
Każda osoba zarejestrowana w urzędzie pracy
posiada możliwość ubiegania się o dofinansowanie na kursy organizowane
przez www.kkz.edu.pl do wysokości bonu
szkoleniowego. Wartość bonów szkoleniowych najczęściej oscylują w granicach od
4000 zł do 6000 zł., dzięki czemu kursant ma możliwość realizacji nawet kilku
kursów. Zainteresowanych prosimy o kontakt przed udaniem się do Urzędu Pracy
celem ustalenia szczegółów dot. dalszej współpracy. Szkoła KKZ widnieje w
rejestrze instytucji szkoleniowych pod numerem: 2.02/00235/2018.
13) Czy można uzyskać
zniżkę na kolejny kurs?
Absolwenci Zespołu Szkół
KKZ, na każde kolejne szkolenie otrzymują 5% zniżki. System nalicza rabat
automatycznie przy zgłoszeniu na kolejny kurs.
Brak komentarzy.