Regulamin Serwisu kkz.edu.pl
I. Definicje
Użyte w niniejszym Regulaminie definicje oznaczają odpowiednio:
a) Regulamin – niniejszy regulamin;
b) Portal lub Serwis - portal internetowy zlokalizowany pod adresem kkz.edu.pl oraz na jego podstronach;
c) Konto – dostępna dla Użytkownika, po prawidłowym zarejestrowaniu się i zalogowaniu (podaniu Loginu oraz hasła do Konta), część Serwisu, pozwalająca na korzystanie z Serwisu oraz nabywanie Usług i produktów oferowanych przez Serwis jak również na modyfikację swoich danych osobowych i innych elementów związanych z korzystaniem z Serwisu;
d) Login – indywidualna i niepowtarzalna nazwa Użytkownika, jaka została nadana podczas rejestracji Użytkownika w Serwisie;
e) Użytkownik – podmiot, który dokonał prawidłowej rejestracji w Serwisie (jak również osoba, która zarejestrowana została w Serwisie przez Podmiot ubiegający się o dofinansowanie, zgłaszający tę osobę do uczestnictwa w kształceniu) oraz posiada aktywne Konto;
f) Odwiedzający – podmiot, który odwiedza bezpłatnie stronę internetową Serwisu, korzystając z Usług Serwisu w sposób ograniczony, właściwy dla osób niezarejestrowanych (niebędących Użytkownikami);
g) Reklamodawca – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która zleca Usługodawcy zamieszczenie w Serwisie reklamy własnego produktu lub usługi na podstawie odrębnych umów;
h) Usługa – możliwość korzystania z Serwisu, świadczona przez Usługodawcę na rzecz Użytkowników/ Podmiotów ubiegających się o dofinansowanie i Odwiedzających. W szczególności Usługami są Kursy on – line;
i) Pliki Cookies - niewielkie informacje tekstowe, wysyłane przez serwer WWW i zapisywane po stronie użytkownika strony (zazwyczaj na twardym dysku). Domyślne parametry Plików Cookies pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie stronie, która je utworzyła;
j) Kurs on-line - oznacza kurs oferowany przez Serwis;
k) Administrator - ISE Sp. z o.o. - adres siedziby - pl. Powstańców Śląskich 1/303, 53-329 Wrocław, NIP 8971809665, REGON 361711840; adres e-mail: kontakt@kkz.edu.pl, nr tel: 44 34 44 400.
l) Usługodawca - ISE Sp. z o.o. - adres siedziby - pl. Powstańców Śląskich 1/303, 53-329 Wrocław, NIP 8971809665, REGON 361711840; adres e-mail: kontakt@kkz.edu.pl, nr tel: 44 34 44 400.
m) Koszyk Zamówień – narzędzie dostępne w Portalu, które umożliwia złożenie zamówienia. Za jego pomocą Użytkownik/Podmiot ubiegający się o dofinansowanie może wskazywać Usługi, w szczególności Kursy on-line, i ich ilości oraz przeliczać całkowitą wartość zamówienia;
n) Bezrobotny - osoba, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 2 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
o) Podmiot ubiegający się o dofinansowanie –podmiot prowadzący własną działalność gospodarczą / szkoła/ przedsiębiorstwo ubiegające się o uzyskanie ze środków publicznych/ środków Unii Europejskiej dofinansowania kształcenia zorganizowanego dla niego/jego pracownika/ pracowników/ współpracowników w ramach prowadzonej przez ten podmiot działalności gospodarczej;
p) Formularz zgłoszeniowy (zakładka „Dotacje dla bezrobotnych”) – dokument, który automatycznie generuje się z wypełnionych pól formularza dla bezrobotnych (etap 2/2). Dokument umożliwia Usługodawcy podjęcie procedury m.in. pomocy w uzyskaniu dofinansowania dla osób bezrobotnych;
q) Formularz zgłoszeniowy (zakładka „Dotacje dla firm”) – dokument, który automatycznie generuje się z wypełnionych pól formularza dla szkół/przedsiębiorstw (etap 2/2). Dokument umożliwia Usługodawcy podjęcie działań, celem udostępnienia odpłatnych Usług dla pracownika/ pracowników/ współpracowników lub samego Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie;
p) Platforma ODR - punkt dostępu dla Konsumentów i przedsiębiorców pragnących pozasądowego rozstrzygania sporów ustanowiony na mocy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (Rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) z dnia 2013-05-21 (Dz.Urz.UE.L 2013 Nr 165, str. 1)
II. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin, zgodnie z treścią ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, określa w szczególności:
- zasady funkcjonowania i użytkowania serwisu (portalu) internetowego zlokalizowanego pod adresem: www.kkz.edu.pl oraz
- reguluje zakres praw i obowiązków jego Użytkowników/ Podmiotów ubiegających się o dofinansowanie i Odwiedzających.
- Każdy Użytkownik, Odwiedzający, Podmiot ubiegający się o dofinansowanie, który przystępuje do korzystania z Serwisu przyjmuje do wiadomości oraz akceptuje niniejszy Regulamin, Politykę Ochrony Prywatności, oraz Politykę Plików Cookies, których treść dostępna jest również w Serwisie pod adresami odpowiednio: http://kkz.edu.pl/regulamin, http://kkz.edu.pl/polityka_prywatnosci oraz http://kkz.edu.pl/cookie.
- Serwis jest internetowym portalem o charakterze informacyjno - edukacyjnym, umożliwiającym, z wykorzystaniem sieci Internet, nabywanie dodatkowych umiejętności, przydatnych w procesie podnoszenia kwalifikacji i samokształcenia.
- W ramach Serwisu Usługodawca umożliwia świadczenie Usług z wykorzystaniem platformy innym podmiotom prowadzącym kursy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Za miejsce wykonywania umowy oraz świadczenia Usług uznaje się siedzibę Usługodawcy. Sądem właściwym do rozpoznawania sporów wynikających z usług świadczonych przez Usługodawcę jest sąd właściwy ze względu na siedzibę Usługodawcy, z zastrzeżeniem spraw przeciwko konsumentom.
III. Odpowiedzialność stron
IV. Korzystanie z serwisu
V. Cele serwisu i warunki świadczenia usług
1. Usługi świadczone przez Serwis polegają w szczególności na udostępnianiu Użytkownikom i Odwiedzającym, Podmiotom ubiegającym się o dofinansowanie drogą elektroniczną, całości lub części zasobów Serwisu, a także umożliwieniu Użytkownikom/ Podmiotom ubiegającym się o dofinansowanie korzystania z Usługi Kursów on-line na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
2. Serwis może świadczyć Usługi odpłatnie lub nieodpłatnie.
3. Usługi płatne są świadczone wyłącznie na rzecz Użytkowników/ Podmiotów ubiegających się o dofinansowanie.
4. Usługi nieodpłatne mogą być świadczone na rzecz Odwiedzających.
5. W przypadku osób, które w dacie rozpoczęcia świadczenia Usługi nie mają pełnej zdolności do czynności prawnych konieczne jest przekazanie zgody właściwego opiekuna na nabycie Usługi przez Użytkownika
6. W ramach Serwisu Usługodawca może umożliwiać zamieszczanie kursów na platformie oraz ich organizację innym podmiotom do tego uprawnionym.
7. Usługi płatne są wyraźnie oznaczone ze wskazaniem kosztów, jakie Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie ponosi. W przypadku Usług płatnych Usługodawca może stosować, wedle swojego uznania, zniżki, bonifikaty, upusty, itp.
8. Sposób płatności uzależniony jest od rodzaju świadczonej Usługi i jest każdorazowo wskazany w Portalu.
9. Zamawiając Usługę, Użytkownik lub Odwiedzający (w przypadku Usług nieodpłatnych), Podmiot ubiegający się o dofinansowanie potwierdza, że zapoznał się z jej opisem, warunkami oraz Regulaminem, a także, że akceptuje wszystkie postanowienia tego regulaminu
10. Do korzystania z Usługi niezbędne jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu, adresu e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiających wyświetlanie stron WWW.
11. Akceptując regulamin Użytkownik/Podmiot ubiegający się o dofinansowanie wyraża zgodę na zawarcie umowy z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość tj. poczty elektronicznej lub elektronicznego formularza zamówienia, oraz żąda rozpoczęcia (i wyraża zgodę na wykonanie) świadczenia Usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, będąc świadomym, że prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umowy o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni Usługę za wyraźną zgodą Użytkownika, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
12. Usługodawca zapewnia Bezrobotnym wsparcie w procesie ubiegania się o finansowanie Usług w postaci Kursów on-line przez Urząd Pracy, w którym Bezrobotny jest zarejestrowany (poprzez zakładkę „Dotacje dla bezrobotnych”). Pomoc ta obejmuje w szczególności:
a) kontakt z Urzędem Pracy celem potwierdzenia dostępności środków dla bezrobotnych,
b) wybór odpowiedniego bonu szkoleniowego lub wniosku o skierowanie na szkolenie indywidualne,
c) wsparcie merytoryczne podczas uzupełnienia bonu szkoleniowego/wniosku o skierowanie na szkolenie indywidualne,
d) uzupełnienie bonu szkoleniowego po wysłaniu zapytania przez reprezentanta Urzędu Pracy.
13. Użytkownik składający wniosek o dostęp do Usług poprzez wypełnienie Formularza zgłoszeniowego (zakładka „Dotacje dla bezrobotnych”) i założenie Konta w sekcji „Dotacje dla bezrobotnych”, niezależnie od akceptacji pozostałych zapisów Regulaminu, oświadcza że:
a) jest Bezrobotny,
b) wyraża zgodę na dostarczenie przez Usługodawcę całości treści cyfrowych drogą elektroniczną w postaci dostępu do Usług, przed upływem 14 dniowego terminu na odstąpienie od umowy zawartej na odległość, zgodnie z art. 38 pkt 1 Ustawy o prawach konsumenta,
c) jest świadomy, iż wyrażenie zgody wskazanej w pkt 13 lit. b powyżej pozbawia go prawa do odstąpienia od zawartej umowy.
d) niezwłocznie po założeniu Konta dopełni wszelkich formalności wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa oraz przepisów wewnętrznych Urzędu Pracy, umożliwiających uzyskanie dofinansowania Usług z Urzędu Pracy,
e) w ciągu 2 dni roboczych od momentu zapisania formularza dla bezrobotnych (etap 2/2) załączy skan formularza zgłoszeniowego w wyznaczonym do tego miejscu na platformie zgodnie z instrukcją oraz wyśle oryginał formularza zgłoszeniowego przesyłką priorytetową na adres korespondencyjny: ul. Aleksandra Zelwerowicza 20, lok. V piętro, 53-676 Wrocław,
f) w ciągu 2 dni roboczych od momentu wysłania oryginału formularza zgłoszeniowego przesyłką priorytetową na adres korespondencyjny szkoły, wyśle czytelny skan/zdjęcie potwierdzenia nadania przesyłki z Poczty Polskiej na adres kontakt@kkz.edu.pl,
g) w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania od Usługodawcy wypełnionego wniosku do Urzędu Pracy – o którym mowa w pkt 12 lit. c powyżej – złoży go we właściwym Urzędzie Pracy, o czym niezwłocznie poinformuje Usługodawcę drogą elektroniczną,
h) niezwłocznie poinformuje Usługodawcę o uzyskaniu decyzji z Urzędu Pracy w przedmiocie rozpatrzenia złożonego wniosku o dofinansowanie, co nastąpi nie później niż w ciągu 60 dni od dnia złożenia wniosku, o którym mowa w pkt 13 lit. e powyżej.
14. Niedopełnienie ww. obowiązków łącznie bądź któregokolwiek osobno spowoduje przeniesienie obowiązku zapłaty za zakupione Usługi na Użytkownika.
15. W przypadku prawidłowego wywiązania się Użytkownika z nałożonych Regulaminem obowiązków i wydania przez Urząd Pracy negatywnej decyzji w przedmiocie finansowania Usługi zapis pkt 14 powyżej nie znajduję zastosowania, a Usługa dostarczona Użytkownikowi zostanie niezwłocznie wyłączona.
16. Podmiot ubiegający się o dofinansowanie zwróci się do wybranych przez siebie właściwych organów / urzędów we własnym imieniu i na własną odpowiedzialność o przyznanie ze środków publicznych, między innymi z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, środków z aktywizacji (projekty prowadzone przez Urzędy Miasta, Gminy, Starostwa) oraz środków z projektów unijnych, celem sfinansowania zamówionej Usługi.
17. Na podmiocie ubiegającym się o dofinansowanie ciążą wszelkie obowiązki związane z przeprowadzeniem oraz ubieganiem o środki wskazane w pkt 16 powyżej, w szczególności:
a) kontakt z odpowiednimi organami celem potwierdzenia dostępności środków publicznych oraz środków z projektów unijnych,
b) wybór odpowiedniego źródła pochodzenia środków finansowania Usług,
c) dopełnienie wszelkich niezbędnych formalności.
18. Podmiot ubiegający się o dofinansowanie składający wniosek o dostęp do Usług poprzez wypełnienie Formularza zgłoszeniowego (zakładka „Dotacje dla firm”)/złożenie podpisu na tymże Formularzu zgłoszeniowym (zakładka „Dotacje dla firm”) wypełnionym przez jego pracownika/współpracownika i założenie Konta w sekcji „Dotacje dla firm”, niezależnie od akceptacji pozostałych zapisów Regulaminu, oświadcza że:
a) na dzień wypełnienia formularza prowadzi własną działalność gospodarczą / jest osobą upoważnioną do reprezentacji szkoły/przedsiębiorstwa oraz na czas trwania procedury związanej z uzyskaniem dofinansowania nie straci w/w statusu,
b) zobowiązuje się do uczestnictwa w kształceniu dla niego zorganizowanym i finansowanym/ zorganizowanym i finansowanym dla jego pracownika/pracowników/współpracowników ze środków publicznych/ środków Unii Europejskiej,
c) jest świadom, że kształcenie ma na celu podniesienie jego kwalifikacji/kwalifikacji jego pracownika/ pracowników/współpracowników, w związku z czym przedmiotowe szkolenie jest bezpośrednio związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą/ zawodową, oraz nie znajdują tutaj zastosowania normy wynikające z prawa konsumenckiego,
d) niezwłocznie po założeniu Konta dopełni wszelkich formalności wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa oraz przepisów szczególnych umożliwiających uzyskanie dofinansowania Usług ze środków publicznych/ środków UE,
e) w ciągu 2 dni roboczych od momentu zapisania Formularza zgłoszeniowego (zakładka „Dotacje dla firm” (etap 2/2) załączy skan Formularza zgłoszeniowego (zakładka „Dotacje dla firm”) w wyznaczonym do tego miejscu na platformie zgodnie z instrukcją oraz wyśle oryginał formularza zgłoszeniowego przesyłką priorytetową na adres korespondencyjny: ul. Aleksandra Zelwerowicza 20, lok. V piętro, 53-676 Wrocław,
f) w ciągu 2 dni roboczych od momentu wysłania oryginału formularza zgłoszeniowego przesyłką priorytetową na adres korespondencyjny szkoły, wyśle czytelny skan/zdjęcie potwierdzenia nadania przesyłki z Poczty Polskiej na adres kontakt@kkz.edu.pl,
g) niezwłocznie poinformuje Usługodawcę o uzyskaniu decyzji odpowiedniego Organu w przedmiocie rozpatrzenia złożonego wniosku o dofinansowanie, co nastąpi nie później niż w ciągu 2 dni od dnia jej otrzymania.
19. Okoliczności niezależne od Usługodawcy, w tym m.in. nieuzyskanie finansowania szkolenia ze środków publicznych, nie zwalnia Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie z obowiązku opłacenia kosztu wybranego pakietu Usług.
20. W przypadku prawidłowego wywiązania się przez Podmiot ubiegający się o dofinansowanie/ jego pracowników/ współpracowników z obowiązków wskazanych w pkt 17 powyżej oraz innych obowiązków przewidzianych prawem i wydania przez odpowiednie organy negatywnej decyzji w przedmiocie finansowania Usługi Usługodawca może wedle własnego uznania udzielić rabatu na sprzedane Usługi.
21. Usługodawca, na żądanie Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie wedle własnego uznania, może zapewnić Podmiotowi ubiegającemu się o dofinansowanie pomoc w procesie ubiegania się o finansowanie Usług.
21. Serwis może prowadzić usługę newsletter, za pomocą której umożliwia Użytkownikom/ Podmiotom ubiegającym się o dofinansowanie zapoznanie się z nowościami i aktualną ofertą Serwisu. Korzystanie z usługi newsletter jest dobrowolne.
22. Cennik Usług znajduje się w Serwisie.
23. Opis dostępnych Usług znajduje się w Serwisie.
24. Serwis zastrzega możliwość zmiany cen poszczególnych Usług i produktów, z zastrzeżeniem, że zmiana nie będzie dotyczyła Usług i produktów już nabytych.
25. Usługodawca i Administrator nie ponoszą odpowiedzialności za przyznawanie oraz przedłużanie uprawnień uregulowanych w obowiązujących przepisach prawa.
26. Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie może kontaktować się z Serwisem:
a) listownie, na adres korespondencyjny: ul. Aleksandra Zelwerowicza 20, lok. V piętro, 53-676 Wrocław
b) mailowo – pod adresem: kontakt@kkz.edu.pl
c) telefonicznie, pod numerem: 44 34 44 400 (koszt połączenia: opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Użytkownik)
27. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania naboru na kurs lub kursu, również w trakcie jego prowadzenia bez podania powodu, z zachowaniem jednak obowiązku zwrotu opłaty za ten kurs na konto wskazane przez kursanta w wiadomości mailowej kontakt@kkz.edu.pl.
28. Serwis nie stosuje kodeksu dobrych praktyk w rozumieniu ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
29. Administrator zastrzega sobie prawo do krótkiej przerwy technicznej w funkcjonowaniu Serwisu w przypadku planowanej, bieżącej obsługi i konserwacji serwera oraz oprogramowania Serwisu
30. Korzystanie z Serwisu nie skutkuje nabyciem przez Użytkownika/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie/ Odwiedzającego jakichkolwiek praw na dobrach niematerialnych do utworów w nim zawartych, Użytkownicy i Odwiedzający mogą korzystać z tych utworów jedynie w zakresie dozwolonym w Ustawie o prawie autorskim i prawach.
VI. Rejestracja
1. W celu złożenia zamówienia na świadczenie płatnych Usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu należy zarejestrować się w Serwisie.
2. Rejestracja w Serwisie następuje nie później niż przy złożeniu pierwszego zamówienia na płatne Usługi i polega na wypełnieniu właściwego formularza dostępnego na stronie Portalu. Wypełnienie formularza jest niezbędne do otrzymania indywidualnej nazwy użytkownika (Loginu) i hasła do Konta, które umożliwią Użytkownikowi dostęp do płatnej zawartości Serwisu, w tym do Kursów on-line.
3. Podczas rejestracji Użytkownicy, udostępniają swoje następujące dane oraz informacje niezbędne do założenia konta, w szczególności:
a) imię,
b) nazwisko,
c) adres e-mail,
d) numer telefonu (potwierdzając, iż jest to przynależący do niego numer telefonu, na który wysłany zostanie zestaw danych umożliwiających realizację Usług),
e) ewentualny kod promocyjny.
4. W przypadku Podmiotów ubiegających się o dofinansowanie dane, o których mowa w pkt 3 powyżej obejmują ponadto:
- nazwę szkoły/przedsiębiorstwa,
- adres szkoły/przedsiębiorstwa,
- imię i nazwisko osoby reprezentującej szkołę/przedsiębiorstwo,
- ilość osób zgłaszanych na kształcenie,
- formę zatrudnienia,
- wybrany pakiet Usług, tj. tytuł oraz łączny koszt Usług (finansowanych ze środków publicznych)
5. Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie zobowiązany jest wypełnić wszystkie pola formularzy oznaczone jako obowiązkowe. Brak wypełnienia pól oznaczonych jako obowiązkowe może uniemożliwiać pomyślne ukończenie procesu rejestracji.
6. Udostępnione w formularzu dane winny dotyczyć Użytkownika, który będzie korzystać z Usługi/ Podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie i być zgodne z prawdą.
7. Poprawnie wypełniony formularz rejestracyjny i zaakceptowany przez Użytkownika/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie zapisywany jest w bazie danych Serwisu.
8. Poprawnie wypełniony formularz rejestracyjny i zaakceptowany przez Użytkownika/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie stanowi podstawę funkcjonowania Konta.
9. Po zakończeniu procesu rejestracji, Użytkownik otrzymuje hasło i login do konta Serwisu/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie otrzymuje kody dostępu do Serwisu, z których korzysta samodzielnie lub przekazuje swoim pracownikom/ współpracownikom.
10. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
VII. Kursy on-line
1. Kursy on - line są Usługą płatną.
2. Zamówienie Kursu on - line wymaga zarejestrowania się w Serwisie zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie. Poprzez złożenie zamówienia, Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie składa ofertę zawarcia umowy. Umowa zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Serwis.
3. Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie wybiera Kurs on – line i dokonuje płatności zgodnej z cennikiem Serwisu w dacie nabycia tej Usługi. Cena Kursu on-line może być zróżnicowana w zależności od wybranego wariantu płatności (płatność jednorazowa lub w ratach). Cena wskazywana jest przy składaniu zamówienia. Płatność przedmiotowej ceny przy wyborze wariantu Kursu on-line z płatnością w ratach następuje we wskazanych w harmonogramie terminie (terminach) płatności. Przedmiotowy harmonogram udostępniany jest po zalogowaniu na indywidualnym Koncie Użytkownika. W przypadku powstania nadpłaty podlega ona zaliczeniu na poczet przyszłych płatności o ile wpłacający tj. Użytkownik/Podmiot ubiegający się o dofinansowanie nie zażąda jej zwrotu.
4. Tytułem przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i kwalifikacyjnego, od kandydatów na kursy jest pobierana opłata wpisowa. Wysokość opłaty wpisowej jest widoczna przy składaniu zamówienia. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w wysokości opłaty wpisowej w trakcie trwania kursów. Opłata wpisowa wniesiona na konto bankowe nie podlega zwrotowi. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, na wniosek kandydata, organ prowadzący może wyrazić zgodę na zwrot opłaty wpisowej osobie, która nie podjęła kursu.
5. Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie może wybrać więcej niż jeden Kurs on-line korzystając z opcji Koszyk usług.
6. Użytkownik/ Podmiot ubiegający się o dofinansowanie ma prawo do rezygnacji ze złożonego zamówienia, z którego może skorzystać do chwili potwierdzenia zamówienia przez Serwis. Rezygnacja z zamówienia następuje za pośrednictwem systemu informatycznego strony internetowej Serwisu, mailowo lub telefonicznie.
7. Przy wyborze wariantu Kursu on-line z płatnością w ratach, szczegóły dotyczące rozłożenia płatności na raty zawarte są w opisach każdego z Kursu on-line oraz w udostępnionym na Koncie Użytkownika harmonogramie. W takim wypadku płatność za kurs winna nastąpić zgodnie z harmonogramem, nie później jednak niż w terminie do trzech miesięcy od momentu aktywacji kursu.
8. Po dokonaniu płatności Użytkownik otrzymuje e-mail potwierdzający dokonanie wpłaty oraz zawarcie umowy.
9. Opis Kursu on-line może zawierać w szczególności następujące informacje:
a) nazwę Kursu on – line,
b) opis Kursu on - line,
c) data rozpoczęcia Kursu - on line,
d) data zakończenia Kursu - on line,
e) cenę Kursu - on line,
f) opis zagadnień poruszanych na Kursie on-line,
g) wymogi związane z uczestnictwem kursu oraz ewentualne ograniczenia,
h) sposób prowadzenia i zaliczenia Kursu on-line.
10. Na Kurs on-line mogą składać się w szczególności tematy podzielone na lekcje oraz test zaliczeniowy– w ilości i zakresie odpowiednim dla danego Kursu on-line.
11. Do każdej lekcji mogą być przypisane materiały w postaci wykładu wraz z nagraniem lektora o określonej długości, a także załącznik lub film – odpowiednio w formatach PDF, mp3, FLV.
12. Zaliczenie kursu przez Użytkownika może odbywać się na podstawie wewnętrznych ocen kierownika kursu oraz dyrektora placówki. Użytkownik chcący zaliczyć kurs i uzyskać zaświadczenie jest zobowiązany do rozwiązania testu zaliczeniowego przekazanego przez Usługodawcę oraz jego zwrotnego przekazania Usługodawcy. Usługodawca powiadomi Użytkowników o wynikach testów zaliczeniowych, po dokonaniu ich weryfikacji przez powołaną do tego komisję.
13. Kursant (Użytkownik) bierze udział w Kursie on-line na własne ryzyko. W szczególności w przypadku tworzenia utworów kursant (Użytkownik) ponosi wszelkie ryzyka związane z jego tworzeniem oraz prawami do utworu. Usługodawca, Administrator i Portal nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek urazy, wypadki itp. wynikłe w procesie tworzenia tego utworu oraz roszczenia osób trzecich wobec kursantów.
14. W celu świadczenia Usług na najwyższym poziomie Portal dąży do stosowania przez Użytkowników w ramach Kursów on-line treści kształcenia i wymiaru godzin w takim zakresie, w jakim stosowane są dla kształcenia stacjonarnego.
15. Użytkownik zobowiązany jest do rzetelnego, samodzielnego powtarzania materiału przekazanego mu na Kursie on-line i utrwalania zdobytej wiedzy.
16. Użytkownikowi, który ukończył Kurs on-line, wystawiane jest zaświadczenie o ukończeniu Kursu on-line poświadczająca ukończenie Kursu on-line wraz z odpowiednimi dokumentami, których opis znajduje się każdorazowo w opisie Kursu on-line. Na zaświadczeniu nie ma adnotacji, iż kurs prowadzony był w formie e-learningu. Wzór dokumentu jest zgodny z wymogami Ministra Edukacji i Nauki.
17. Portal nie ponosi odpowiedzialności za działania i zaniechania firm kurierskich i operatorów pocztowych.
18. Dokumentacja ukończenia kursu przekazywana jest za pośrednictwem firm kurierskich lub operatorów pocztowych.
19. Materiały dydaktyczne udostępniane są na indywidualnym koncie kursanta w postaci modułów tematycznych. Poszczególne moduły tematyczne mogą być przyznawane w cyklicznych transzach. Kolejne transze materiałów dydaktycznych mogą być przyznawane w terminie 2-5 tygodni, w zależności od danego kursu.
20. W celu wystawienia zaświadczenia o ukończeniu Kursu on-line, Usługodawca może żądać informacji niezbędnych do wydania zaświadczenia, w szczególności sytuacji, gdy jest przewidziane przepisami prawa.
21. Wybór wariantu Kursu on-line z płatnością w ratach, o których mowa w pkt 6 powyżej, nie oznacza podziału umowy o świadczenie usług na niezależne na części. W przypadku zawarcia umowy w takim wariantem płatności, Użytkownik zobowiązany jest do zaspokojenia wszystkich roszczeń Usługodawcy co do ceny, nawet w przypadku braku chęci kontynuacji kursu, po zapłacie części ceny.
VIII. Postępowanie reklamacyjne i zastrzeżenia / pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji przez konsumenta
IX. Odstąpienie od umowy
8. Normy wynikające z prawa konsumenckiego, tj. w szczególności prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Podmiotowi ubiegającemu się o uzyskanie dofinansowania– z uwagi na fakt, iż przedmiotowe szkolenie jest bezpośrednio związane z prowadzoną przez ten podmiot działalnością gospodarczą/ zawodową.
X. Postanowienia końcowe
XI. Podstawa prawna
1. Portal prowadzi działalność zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności powołanymi niżej aktami prawnymi:
a) ustawa z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie tj. z dnia 5 lipca 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1468 ze zm.)
b) ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tj. z dnia 5 lipca 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1482 ze zm.)
c) rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 7 sierpnia 2014r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania tj. z dnia 28 grudnia 2017 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 227 ze zm.)
d) Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175)
e) ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 ze zm.)
f) ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku, tj. z dnia 13 grudnia 2018 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 123 ze zm.)
g) ustawa z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne tj. z dnia 14 września 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1954 ze zm.)
h) ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, tj. z dnia 13 grudnia 2018 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 134 ze zm.)
i) ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 roku, tj. z dnia 6 czerwca 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1231 ze zm.)
j) ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku, tj. z dnia 30 października 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 2070 ze zm.)
k) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1).
l) Ustawa o ochronie danych osobowych –ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 ze zm.)
m) Ustawa o Inspekcji Handlowej - ustawa o inspekcji handlowej z dnia 15 grudnia 2000 roku, tj. z dnia 14 września 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1930 ze zm.)
XII. Załącznik #1
[formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy]
Adresat
ISE Sp. z o.o. Oddział w Radomsku - adres do doręczeń - al. Jana Pawła II 3/4, 97-500 Radomsko, e-mail: kontakt@kkz.edu.pl
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od
umowy sprzedaży następujących rzeczy:(*)
umowy dostawy następujących rzeczy:(*)
umowy o świadczenie następującej usługi:(*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*):
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić.